onsdag 17. juli 2019

Clean and simple?

I dag er det eg DT-Monica som har bloggen. Som eg skriver i headingen på blogginnlegget, Clean and simple så har eg nok ett innlegg i den stilen. Eg blir litt fortvila og oppgitt til tider, for eg liker veldig godt stilen med nye pynt og detaljer men eg får det ikkje til når eg prøver på det. Hvordan er det med dere, har dere funne deres stil? Eller utfordre dere til å prøve noe nytt?
Legg gjerne en kommentar på innlegget her hva dere gjør.

Men over til dagens innlegg, det er fra mi første ledersamling med jobben. Eg syns det er veldig spennende med sammensetning av team, personlighetstyper osv så eg var veldig spent og gleda meg.
Som PL’er som eg er, måtte eg jo selvfølgelig ta bilde og forevige minnet.

Eg valgte å la bilde være i fokus med enkel pynt som klistremerke med kvit tekst med blankt «underlag».








Det var alt fot denne gang, håper at dere blir inspirert til å se at det trengs ikkje all verden for å ha PL.   som hobby. 


Klem Monica 



8 kommentarer:

  1. Flot side. Billederne har ikke brug for meget pynt. Jeg vil ikke sige, at jeg har fundet "min stil". Det kommer an på billeder og humør.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Stilen min er nok enkel i PL, men eg vil gjøre mer ut av det. Men det kommer nok muligens en dag, ellers får eg bare kose meg å se på alle andre som har litt mer pynt og stæsj på sine sider.

      Slett
  2. Så kult d va med kvit skrift. Bilda er jo dekor i seg sjøl 👌😁

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Eg er veldig glad i rolige og fokuserte bilder, blir litt "stressa" over bilder med mye "rot" på så det er muligens derfor eg har en enkel stil ;-)

      Slett
  3. Jättefint! Jag är tvärtom, gillar CAS men får det ikke til... :)
    Hälsningar Birgit

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Det er bra vi er forskjellige, så vi ikkje bare behersker det samme alle :-)

      Slett
  4. Kjempeflott side! :) Clean and Simple er stilig det!
    Likte godt de hvite, små detaljene dine på bildene :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Eg trur nok grunnen min til Clean og simple er at bildene skal være så "rene & fine" uten "forstyrrelser".

      Slett