søndag 12. april 2020

Skitur

Idag er det eg, DT-Annelen, som skal vise litt inspirasjon. Påska nærma seg slutten, så då passer jo denne sida godt no. Denne dagen fekk eg skikkelig påskestemning på fjellet :) Dette er fra ein fridag eg hadde i mars, kor det var nydelig sol. Då måtte skia få lufte seg litt. Og eg fant ut at eg må gå meir på ski, jammen glad eg var nesten aleine på fjellet ;)



Korta som er brukt er laga av nokre resteark eg fant, Reminisce, med vintermotiv som eg syntes passa godt til bilda eg har brukt :) Og stempla litt på eine arket, med tekst som passa godt til



Det var det eg hadde for idag, håper alle har hatt ei fin påske så lang, sjøl om den blei litt annleis i år enn mange kanskje hadde planlagt. Bli gjerne med på utfordringa vi har gåande, PLIN 6 år. Ta godt vare på deg sjøl og dine i desse tider 


DT-Annelen



4 kommentarer: