søndag 5. april 2020

Sykkeltur i varmen - DT Jeanette

Her kommer ett nytt innlegg fra meg med noen nydelig svale beige toner fra kaisercraft.
I denne layouten vil jeg vise dere en fin sykkeltur vi hadde over til Plaza mayor i Malaga/torremolinos ( litt usikker på hvor grensa går )
Etter vi var på mye sykling i Trondheim ble vi litt hekta til å gjøre det andre steder, så nå mangler vi bare å få kjøpt oss en sykkel som vi kan ha hjemme i Norge..



Men iallefall jeg fant fra produkter fra kaisercraft denne gangen både 6x6 blokk og embellisment som tilhørte samme kolleksjon. Fikk til og med prøvd meg på skiltet til papirdesign, Passet jammen meg inn her også.
Så det er kanskje ett tips og triks for hva man kan gjøre når man er på tur er å låne noen sykler og ta seg noen turer hvis man kan.



Håper dere vil finne fram noen sommer bilder dere vil lage en layout med, kanskje til og med prøve dere på utfordringen vi har nå i forhold til 6 års dagen til bloggen! [LINK]

Ha en fin uke!
DT Jeanette


4 kommentarer:

  1. Kjempeflott side! :D Kjempeflotte kort som passet perfekt til bildene :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Tone! :)
      Må bare beundre deg, du er så flink til å skryte av andre personer! <3
      Skal bli flinkere til å gjøre det har jeg funnet ut!

      Slett