søndag 28. juni 2020

Start here - 2020

God søndag alle, i dag er det eg DT-Monica som har bloggen.
Som DT i teamet så skal vi jo inspirere dere, men i dag vil eg virkelig slå ett slag for hva som inspirerer meg. Noen ganger kan det være alt fra farger, se oppsettet andre bruker, bilder/historier som bare må scrappes, Pinterest osv. Men ikkje minst alle dei som blogger eller DT-teamet her, som eg har sagt flere ganger i innlegg her på bloggen så er eg en «hendelses-PL’er» selv om eg mange ganger har tenkt eg burde prøve meg på både uke og måned men det har aldri blitt då eg ikkje har komt i gang eller fått det til. Har gjerne tenkt at der blir for mye og tar altfor masse tid. Men etter at eg leste innlegget til DT-Elisabeth, som du finner her så bestemte eg meg for at 2020 skal dokumenteres. Eg har valgt å ta måned for eg ser for meg at det blir lettere å få til, då uker gjerne kan bli utfordrende med å dokumentere og rett og slett klare å henge med på. Med måned så kan det noen måneder bli ei side mens det andre måneder kan bli flere.

No har eg jo skrevet det her at dette året skal dokumenteres, så no har eg ikkje anna valg enn å gjennomføre 😉.

Så i dag vil eg vise dere første sida mi for 2020.


Eg har som Elisabeth valgt meg ett KIT som eg vil bruke og det er Favorite Things fra Becky Higgins, men eg ser for meg at eg også kommer til å bruke andre evt restepapir til å lage egne kort.

Framsida for 2020 har eg gjort heilt enkelt med bilder av oss i familien og hvilke hendelser/planer vi har for året. Tanken med det er at eg på årets siste måned, skal ha en oppsummering av disse punktene. I dagens situasjon så er det jo klart at flere av disse ble endra.

Det var min inspirasjon for i dag, kanskje dere har blitt inspirert av oss til å dokumetere dette året også? Eller hva inspireres du av?


Klem DT-Monica

2 kommentarer:

  1. Kjempefin side! Masse lykke til med prosjektet :)
    Jeg er ikke klar for å starte opp med et slikt prosjekt, så det får jeg vente med til jeg kommer på gamlehjemmet :) hihi.

    SvarSlett
  2. Det er så genialt, så ser en fremgang så mye fortere👏👏👏

    SvarSlett