søndag 14. juni 2020

Washi tape inspirasjon - DT Jeanette

Nå har vi utfordring som foregår nå og jeg vil gjerne vise dere hva jeg har gjort med bruk av washi tape på en layout, gjør som bodil gjorde her om dagen! Deler en flott tur til Oslo sammen med scrappegjengen.


Som dere ser jeg har jeg brukt washi tape under datoen vi reiste, men anbefaler ikke simple stories sin bokstaver oppå glatt washi tape fryktelig vrient! Fant også kort som hadde små deler av washi tape allerede på seg sånn at jeg kunne bygge videre på dette, la også noen strips med gull washi på de forskjellige bildene for å lage litt pynt. 



Brukte også en teknikk som jeg vidt tidligere som dere kan se HER, for å få ekstra luke på layouten. 
Håper du fikk noen tips og triks til hvordan du kan bruke washi tapen din i utfordringen eller på andre projekter du har i framtiden! 

God sommer når den kommer så snakkes vi til høsten! 
- DT Jeanette 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar