onsdag 5. august 2020

Always remember today

I dag er det meg DT-Monica som har bloggen. I mitt forrige innlegg så hadde eg en liten tekst over hva og hvem som kan inspirere meg. Eg nevnte blant anna at eg var blitt veldig inspirert over Elisabeth i teamet og det førte til at eg ville dokumentere 2020. Dere er gjerne spente på hvordan det har gått? 

La meg sei det veldig kort; over all forventning. Alle bilder fra januar tom juni er printet ut og delt inn i konvolutter merket med ulike måneder. Alle bilder frem tom påske er komt i lommer sammen med kortene som er valgt. Eg har brukt både kort fra kitet som eg valgte i tillegg til restekort. 

Det kan kanskje høres litt rart ut å ikkje gjøre ferdig enten måneden eller hver enkelt side? Litt av utfordringa mi for ikkje å ha starta på ett slikt prosjekt før, har bla hvert at eg såg for meg at dette var ei «umulig» oppgave og det ville gå med mye tid. I tillegg så syns eg gjerne det å pynte sidene har vært utfordrende også. Så eg tenkte som så at det er viktig eg får eg god start og ikkje henger meg opp i detaljer. Då vil tiden fly og eg vil gjerne miste litt motet, for eg henger meg opp i om pynten skal være her eller der. 

Men dere har gjerne lyst å se noen av det som er laga? 

Sidene eg vil vise er fra dei to første i april. På disse sidene har eg kun brukt kort fra kitet og syns at kortene passa fint til bildene. Eg har planer om at måneden ( denne gangen april) skal være på første sida i ny måned, slik at en ser lett at en er komt over i ny måned. April er rosa klistremerke fra Europris. Ellers er together og family tynne klistermerker kjøpt på Scrapomania i si tid. Dei grønne sirklene på nederste kortet er fra Søstrene grene. 



Neste side/bakside er også pynta i fargene til kortene eller bildene. Pynten kommer fra samme sted som side 1 i tillegg til Papirdesign sine «Du er gull». 

Ett av ønskene mine med å lage ett slik album i tillegg til selve dokumentasjonen er å få brukt opp pynt og gjerne det som har blitt liggende en stund. 

Det var alt for denne gang, kanskje du har lyst å dokumentere 2020? Eller kanskje sommeren 2020? 

Klem DT-Monica 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar