søndag 9. august 2020

Bruk av thickers på PL kort.

 Kanskje mange har noen thickers pakker liggende alt for langt bak i skapene eller nede i skuffene. 

Så finner du ikke ut hvordan de skal brukes, de skal jo bare brukes til overskrifter... Trenger de bare å bli brukt til det? Hvis dere går inn [HER] finner dere en måte å bruke thickers på iallefall på LO. 
Men tilbake til det å bruke thickers på project life kort for man kan bruke det til å uttrykke hva som skjer, fine ord om situasjonen så klart overskrift. Jeg har tatt for meg en middag i Trondheim hvor vi var ute og spiste i tyholt tårnet & var ute på geocathing på sykkel! 


Så da ser dere at jeg har skrevet her:


                    

" Fin dress up" rett og slett at vi har pyntet oss for å gå ut, eller skrevet "middag"  for å tydeliggjøre at vi er ute og spiser & at det er "major love" til stede under middagen. 

3 enkle ord som forklarer situasjonen og at det har blitt brukt som dekorasjon i stede for å bruke annen pynt.



                               

   

På det andre layouten har jeg også brukt thickers, men det er mer som en overskrift igjen som sier at her skal vi på sykkel tur. 

men jeg har lagt til en ekstra skrift i store bokstaver under som like så godt kunne vært i thickers som det står "way to go!" 

Så husk at thickers trenger ikke være bestandig til en overskrift, men også til pynt på siden om det begynner å bli lite igjen av en pakke bruk det opp til pynt på siden som jeg viste i linken eller små ord som forklarer situasjonen av bildene i en layout

PS FOLKENS! Sjekk øverst under ordet sykkel tur, der har jeg fått inn litt washi tape i tillegg! utrolig hva de kan komme til hvis de er bare litt smalere.. 


DT- Jeanette 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar