søndag 22. august 2021

Sommar vid Läckö slott

 Hej!

idag är det min tur, DT-Pernilla, att visa ett PL-uppslag och förhoppningsvis inspirera 😊. Uppslaget är en fortsättning på den resa och uppslag jag visade i mitt förra inlägg om Göta Kanal så jag har fortsatt med samma typer av färger och dekorationer.



PL-fickan är från WRMK och har två fickor upptill som är ca 15*15 cm och de nedre fickorna är 10*15 cm. I och med att de övre är så stora finns det utrymme att dekorera även om man sätta in stora foton.





Stämplat en kamterastämpel som jag klippt ut och satt med distanskuddar vid punkterna.

Har ni inte varit vid Läckö slott så är det värt ett besök, ser lite ut som ett ljust vitt "sagoslott".
Det var allt för idag!

Ha en fin dag,
Pernilla



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar