søndag 23. juli 2023

Sommaruppslag med blommor, grönt och washitape

Hej,

Då var det dags för mig, DT-Pernilla, att visa lite somrig PL i dag. Dagens uppslag är från Tjolöholms slott på västkusten. På en sån utflykt brukar det bli en hel del foton att ta hand om efter 😉. På detta uppslag lät jag grönt och blommor få en framträdande roll.


På PL-kortet längst upp har jag stämplat ordet "memories".
De större korten längst ned har jag stämplat med en "flammig/blurrig" stämpel med ljusgrönt för att matcha foton och på det till vänster är det dekorerat med en bild från klippark.




Jag använde matchande washitape för att fånga upp det gröna och 
sen tillföra lite blommor för att matcha PL-kortet och få den somriga känslan.

Hoppas detta kunde ge lite inspiration!

Ha en fin dag,
DT-Pernilla
Missa inte vårt instakonto @projectlifeinorden
Du hittar mitt egna pysselkonto på @pillanspyssel på instagram

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar