søndag 16. juni 2024

Gult, gult och gult - att älska rapsfält

 Hej,

Idag är det jag, DT-Pernilla, som vill inspirera med dagens inlägg. Det blir ett nytt uppslag i min  Storyline, även denna gång från Skåne. Sist fick ni hänga med till Sandhammaren och nu får ni hänga med bland rapsfälten. 

Jag tröttnar aldrig på dessa fält 💛- när man färdas genom landskapet och de lyser mot en och det är så många olika vyer att fånga - med stora träd, med hus mitt i, med långa alléer och stora gröna fält bredvid. Så ni förstår att det blir många foton att ta hand om 😉. 

Mönsterpapper är från Kaisercraft och ordstämpel från Heidi Swapp 

matchande gul blomma som dekoration (diecut från 49 and Market)







Här blev det inga dekorationer annat än "happy",
det är mycket färg på sidan och jag vill att fotona kommer i centrum.




Det var allt för mig idag,

Önskar dig en fin dag, 
DT-Pernilla

Missa inte vårt instakonto @projectlifeinorden
Du hittar mitt egna pysselkonto på @pillanspyssel på instagram

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar