søndag 30. juni 2024

Minialbum sommar - 31 dagar sommar

 Hej, DT-Gunilla här. 

Jag tänkte fortsätta visa mitt minialbum "31 dagar sommar" som jag började visa förra sommaren (se länkar längst ner). Det som gör det så enkelt är att man följer ett tema varje dag.

Vi har kommit till dag 18, tema "Här står mina fötter idag". Enklare kan det inte bli, fota dina fötter och skriv var du är någonstans just där...



Dag 20 (hoppade över att visa några dagar). Temat är  "För mig är det här en doft av sommar". Jag tänkte på rosorna och fotade dem, med lite aktiviteter som hände i bakgrunden...


Så jag passade på att beskriva ögonblicket och inte bara doften av rosorna. Lite bling fick jag in med hjälp av min fuse tool. 


Dag 21 hade temat "Dagens väder". Det finns en app som heter weathershot som är lite kul att använda. Man tar fotot först och sen laddar man upp det i weathershot. Det var en EXTREMT varm dag denna dag! 


Eftersom det var 37 grader varmt orkade vi inte göra något alls, och jag skrev om det. Jag har använt överblivet papper, så därför är det en annan storlek - bara kul effekt tycker jag.


Dag 22 hade temat "Idag njuter vi av...". Vi gjorde en utflykt denna dag så jag plockade fram det bästa som hände den dagen och skrev om det. 



Dag 23 är en utmaning med temat "Sommarfot ur en annorlunda vinkel". Jag ville ändå fota något som hänt just denna dag, och eftersom jag plockat hallon tog jag en bild nerifrån då jag samtidigt häller ut hallonen (svårt att uppfatta det kanske).



Jag har fotat mitt album utomhus och märker att de fått en blåaktig ton, visste inte att det skulle bli så.

Början av det här minialbumet berättade jag om förra sommaren i 3 delar, se länkarna nedan: 

Länkarna är : del 1  ,  del 2,   del 3 .

Tack för titten! /DT-Gunilla

Följ oss gärna på instagram: @projectlifeinorden och vill ni följa mitt konto är det: @gunilla_pysslar.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar