søndag 15. september 2024

Sprakande höstfärger på Liseberg

Hej,

Idag är det jag, DT-Pernilla, som hoppas kunna inspirera med dagens inlägg. Denna gång blir det ett uppslag i mitt PL-album (ni som hänger här vet att jag även har börjat med Storyline) .

Även om det inte varit i närheten av höstkänsla här på västkusten så blev det ändå att jag valde att ta fram lite foton från när vi besökte Liseberg en höst några år tillbaka. 

Så fint dekorerat på Liseberg under höstsäsongen i orange, gult och höstfärger.
För att fånga upp orange ännu mer valde jag att titelkort och även PL-korten skulle fånga upp det. Titelkortet är gjort från papper i paperpad från Craft Consortium (alltid en favorit som många vet :-)

När man vinner stjärnvinst måste det dokumenteras ;-)

För att få plats med ännu ett foto satte jag dit en liten extraficka att lyfta upp så det kunde placeras under.


Visst är det härliga och riktigt höstkänsla de lyckats få ihop på snyggt sätt?

Det var allt för mig idag,

Önskar dig en fin dag, 
DT-Pernilla

Missa inte vårt instakonto @projectlifeinorden
Du hittar mitt egna pysselkonto på @pillanspyssel på instagram

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar