tirsdag 20. desember 2016

Desember-album, 20.desember


Ellinor her idag :)

Idag skal jeg vise dere fortsettelse på Desember/julealbumet-mitt fra 2013. Jeg bruker et 6x8-album i gull. Jeg får nok ikke fylt hele albumet med bilder fra 2013, siden det var fra før vi fikk barn og da ikke tok like mange bilder, hehe.


På denne dobbeltsiden har jeg brukt maler og kort fra One Little Bird design og Paislee press. Kortet nede til venstre har jeg laget selv ved å lime to små gullblader på et hvitt ark. Jeg er veldig fan av den minimalistiske stilen, både på bilder og pynt som dere kanskje ser.

Ved å ta bilde av ting blir det rene bilder syns jeg. På samme tid får man bevart julepynt og maten også. Det er lett å bare ta bilder av mennesker, men jeg syns det er morsomt å se tilbake på hva man pyntet med og hva man spiste også. Det gjelder jo forsåvidt babyleker osv også og ikke bare i julen.


På sden siste siden har jeg tatt bilde av julekort og gaveinnpakningen vi hadde det året. For at det ikke skulle bli for mye farger på en side, og jeg liker at de motstående sidene matcher, så gjorde jeg bildene av oss svart/hvitt.

Håper dere likte sidene :)

Hilsen Ellinor




I vår adventskalender trenger du ikke lage noe for å kan vinne en premie, men du vinner ved å legge igjen en kommentar under hver luke i løpet av en uke. Søndagene trekker vi ut en av dere som har kommentert lukene våre. Håper dere koser dere med lukene våre og lykke til med vinnerlykken.

 Denne søndagen er dette premien til en av dere som har kommentert denne uken.

De som har sponset denne flotte premien er....


Papirdesign har siden 2007, lansert kolleksjoner med ark, stempel, chipboard og mye mer til hobbymarkedet. Våre kunder er spesialbutikker innen scrapbooking og kortlaging, en del bokhandlere og generelle hobbybutikker. Vi kommer ut med nye produkter hovedsaklig to ganger i året i forbindlese med Oslo Designfair. Vi har stand både vår og høst, og vi er takknemlige for å se både nye og gamle kunder.
Du finner hjemmesiden her og bloggen deres her, der de har utfordringer gjevnlig.




16 kommentarer:

  1. Koselige PL sider. Kjenner til det med antall bilder før og etter barn :-D

    SvarSlett
  2. Nydelige PL-sider du har lagd. Fine detaljer og bilder.

    SvarSlett
  3. Love your limited colour palette. The way you arranged the word december with the snowflakes is lovely. Love these pages. Hugz

    SvarSlett
  4. Likte skikkelig godt sidene dine!! :) Tror jeg skal satse på denne album størrelse neste gang!

    SvarSlett
  5. Så moro med et eget Desember album :) Enig med deg...moro å se hva en pyntet med og hvordan også :)

    SvarSlett
  6. Flott side! Fine kort og detaljer👍😊

    SvarSlett
  7. lekkert -- slik album laga eg og - og hadde store planer om flere - men det vart liksom ikkje flere --- kansje på tide å ta opp att den ;)
    smil fra monika

    SvarSlett
  8. Fin sida med fina bilder och detaljer

    SvarSlett
  9. Flotte sider. Fine kort og detaljer :-)

    SvarSlett