søndag 12. januar 2020

Presentasjon Caroline

Hei :)

Jeg heter Caroline G. Nogva, er 27 år og bor i Brattvågen utenfor Ålesund la med mine to skjønne hunder Sol og Lykke. Jeg liker veldig godt å fotografere, så derfor liker jeg godt å lage PL. Liker å ta vare på minnene og ikke bare ha dem på pc-en. Har alltid samlet på diverse fra turer vi har vært på, (billetter og lignende), så kjekt å få brukt dette til noe :)

Jeg har scrappet siden 2014 og begynte vel med PL i 2016. Jeg bruker både ferdige PL-kort og lager kort selv av bazzill/mønsterpapir og jeg bruker også Oxide og fargelegger egne bakgrunner.

Jeg er også med på å arrangere scrappetreff her i Brattvågen ca 3 ganger i året :) Utrolig kjekt med treff!

Ellers så bruker jeg fritiden min på hundene mine, og jeg planlegger litt aktiviteter nå i 2020, blant annet litt aqility med Lykke, som er veldig aktiv :) Sitter også i styret i hundeklubben her i Brattvågen.
Jeg er også med i husflidslaget her, så blir endel scrapping der også.
Liker veldig godt å dra på fotballkamp, så dere får sikkert sett noen PL sider fra fotballturene jeg reiser på ;)
Har også vært med litt i viking, det vil si at vi kler oss i vikingklær og lever som vikinger. Dette er veldig spennende, men jeg har en liten pause akkurat nå.

Jeg har campingvogn i Valldalen la med pappa og der er jeg så ofte jeg kan. Dette er virkelig et fristed og jeg bare elsker å være der! Det var faktisk der inne jeg var på mitt aller første scrappetreff :)


Dette er første gang jeg er med i DT og jeg gleder meg veldig! :)



Caroline :)

1 kommentar:

  1. Hyggelig å bli kjent med deg :) Gleder meg til å følge deg :)

    SvarSlett