onsdag 8. januar 2020

Presentation Therese

Mitt namn är Therese men kallas nästan alltid för Jejje. Jag har fotograferat sedan jag var 13 år och även framkallat svart/vita kort själv. Gissa om jag blev glad när jag upptäckte scrapbooking så jag kunde visa fram mina foton på ett finare sätt. Jag har “alltid” kladdat i mina fotoalbum, t ex ritat stjärnor, hörndekorationer med mera. När jag sedan såg scrapbooking runt 2004 så förstod jag att detta var MIN hobby.  

Jag började som sagt med scrapbooking 2004. Började då också göra kort. Efter det började jag även göra minialbum. På den stora scrapträffen i Stockholm i april 2013 såg jag några tjejer som höll på med Project Life. Det såg så spännande ut att jag började direkt jag kom hem. Sedan dess har jag gjort ett album per år. Alla är kanske inte helt färdiga men min ambition är att de ska fyllas så småningom. Jag och min bästa kompis brukar göra en resa varje år till ett land i Europa och de resorna har jag i egna album. Där blandar jag vanliga layouter och PL. Ni kommer säkert att få se några utdrag därifrån när det är min tur att blogga.  

Detta är mitt första DT-uppdrag och jag tycker det ska bli så spännande och kul att få vara med att inspirera andra i denna trevliga hobby. 


4 kommentarer:

  1. Det ska bli roligt att få följa din resa som DT!

    SvarSlett
  2. Så hyggelig å bli kjent med deg :) Høres akkurat ut som meg dette.....holdt på som deg jeg også....til jeg fant MIN hobby scrapbooking i 2004 :)

    SvarSlett
  3. Så kul! Jag älskar också kombon fotografering och scrapbooking

    SvarSlett