onsdag 9. september 2020

På vei til Krakow

 Idag er det eg DT-Annelen som skal komme med litt inspirasjon. Denne gangen måtte eg grave langt i bildehaugen min, då den nye skrivaren slutta å funke og... Men fant til slutt nokre bilder eg kunne bruke... Denne sida er fra starten av vår biltur til Polen. 

Her viser eg fra vi starta å kjøre utafor her vi bur, til vi kom til grensa til Polen. Vi begynte ganske seint å kjøre, og kjørte til Langesund kor vi tok Speedbåten over til Hirtshals. Då var det godt med nokre tima med pause... Det blei ein lang biltur, men jammen fekk vi ein flott og minnerik tur.

Kanskje eg skulle blitt ferdig med album fra denne turen. Dette blei ein fin tur med mange sterke inntrykk.... Og kan nok lage ein album berre med bilder fra denne turen...

Det var det eg hadde for idag, ha ein fin dag 

DT-Annelen 

1 kommentar:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett