søndag 13. september 2020

Ut på tur

 Da er vi jammen snart i midten av september allerede, men siden eg vil vise dere er fra tidligere i år. Eg har fortsatt med april som eg viste dere i forrige innlegg eg hadde på bloggen. Imponert over at eg fremdeles er i støtet når det gjelder album for 2020. 




Den første sida så er det bildene eg vil ha i fokus sammen med ett kort som er laga av en rest av ett mønsterark. Årsaken til at det ikkje er pynt på denne sida ( utenom ett stempel som er brukt tik teksten Ut på tur, aldri sur! er at bildene er rene og fine, det trengst liksom ikkje. 

Den neste sida er lik som den over her, bildene er i fokus og ett kort som beskriver heile sida. Men her tenker dere kanskje at det mangler noe på kortet til venstre hjørnet oppe? Ja det gjør det også i mitt hode... eg har fundert både vel og lenge, men ikkje komt frem til noe enda. Eg har rett og slett bestemt meg for at det bare må bli sånn til eg plutselig kommer på det. Eg har flere sider liggende halvferdige for eg mangler det «lille ekstra» for å bli fornøyd. 



Med det håper eg ikkje å ha skremt deg unna å prøve både PL og det å lage månedsalbum. Veldig kjekt og ikkje minst det trenger ikkje pyntes mye. Evt så kan man velge bilder, lommer og kort så er man komt veldig fort i gang. 


Klem DT-Monica 







1 kommentar: