fredag 12. november 2021

Hvordan komme i gang igjen etter lang pause?

 Hei, 
Jeg heter Bente-Heidi og nå er det noen år siden jeg har blogget her som DT. Nå er jeg tilbake igjen og det synes jeg er veldig hyggelig :)

Jeg har hatt en laaaang pause fra både scrapping og project life, og hver gang jeg har tenkt at nå skal jeg starte opp og få laget noe, så blir det bare til at jeg ser på alle de fine stemplene jeg har, alle arkene, kortene, pynten, ja alt man samler seg opp etter noen år med denne hobbyen.

Jeg hadde nå fremkalt en del bilder og var fast bestemt på å komme i gang, men hvordan gjør du det når du er helt ute av det?

Jeg satte noen regler for meg selv:
  • Bare lov til å bruke 1 ark
  • Bare lov til å bruke på forhånd utvalgt pynt
  • Begrense seg til 2 farger
  • Vær fornøyd med det du lager og ikke se etter feil

Så da hadde jeg lagt listen lavt og satte i gang, og jeg koset meg! Resultatet ser du under her:


Jeg fant ark og kort som passet til fargene på bildene. Med de bildene jeg hadde valgt var det egentlig enkelt, og når jeg hadde begrenset meg til 1 ark så sparte jeg mye tid på å ikke lete igjennom alt jeg har.

Har bare brukt litt Distress ink rundt alle kantene for å runde av så det ikke ble noen harde kanter, og bare satt på to stickers.


Men jeg holdt hva jeg lovet meg selv, og var fornøyd med siden, og gleder meg til å få tid til å lage en side til og få enda flere av bildene som venter inn i album. Nøkkelen for meg var å legge listen lavt og være litt fornøyd med resultatet, så da kan jeg leke meg litt mer neste gang. Det er ikke alltid at resultatet blir bedre selv om man går igjennom halve hobbyrommet for å finne stæsj:)

Jeg er glad for å få være tilbake som DT hos Project Life Norge, og jeg gleder meg til å lage flere sider og forhåpentlig vis inspirere litt utover:)

Ønsker deg en fin helg!

DT-Bente-Heidi



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar