søndag 22. oktober 2023

Kuleste sneglen?

 Hei. DT-Elisabeth her. 
Ny dag, nytt innlegg. I dag har jeg scrappet en side med dyr på. Min sønn var litt over gjenomsnitt interessert i snegler da han var liten. Og da spesielt de ekle sorte sneglene. Og hver gang vi var på tur og såg en sånn, så måtte det taes bilder av den. Men for og si det sånn, så er det ikke så mange av de bildene som er kommet i albumet. Men i dag kommer det en, og det både på en pl-side og en matchende LO


PL-siden er laget med en blanding av ferdig pl-kort og ensfarvet kartong.
Brukt litt brun spray bak bildet på tittelkortet,
Teksten er svertet med stempel.

Se på han tøffing, med solbrillene opp ned!

Siden er som alltid pyntet med bling, 
og noen tekster fra papirdesign.

*


LO'en er fra den samme serien med bilder.
Brukt litt spray på kartongen for og lage en effekt bak bildene,
samt en hvit kartong bakerst for å gi dybde til siden.
Brukt diverse wasitaper og bling til dekorasjon.
Filmstripen, passet perfekt rundt bildene av den fantastiske sneglen!
Ekte hverdagsmagi sett med barns øyne.

*

Det var det jeg hadde for denne gangen.
Husk, det er hverdagen det er flest av.
Ta vare på de magiske hverdagsøyeblikkene.
Nyt dagen og gjør den magisk.

Følg meg gjerne på min fb-side: Elisabeths scrappehjørne

DT-Elisabeth


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar