onsdag 11. oktober 2023

Tur på Ulriken

Heisann, idag er det eg DT-Annelen som skal komme med litt inspirasjon. No er høsten virkelig komt og det begynner å bli kaldere. Høsten er egentlig fin til å bruke på å vere kreativ. 

Eg blir visst aldri ferdig med sommeren 22 eg, men begynner endelig å nærme meg slutten, trur eg... 

På slike ferieside liker eg å ha med f.eks kart over plassen, billetter vi har fått osv. Denne gangen måtte billetten vi fekk til Ulriken vere med. Her har eg brukt egne lommer (10.2x15, 2 cm). Lomma var for stor til billetten, så her har eg brukt fusen min, som eg burde brukt oftare...

Elles har eg brukt washi tape, dotter, tekst frå Papirdesign, alfabet er frå blokk og på det lille korte øverst har eg brukt stempel..


Teksten ferie er i tre, men husker ikkje kor eg kjøpte den. Men når eg leita oppi all pynt dukka denne opp, og eg måtte ha den med... 

Stempel eg har brukt er dette


Det var det eg hadde for idag håper alle får ein flott dag. 

DT-Annelen 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar