lørdag 22. desember 2018

Luke 22 Bakeuke

Her er jeg tilbake med de ferdige PL-sidene av bakeuken min.
Da jeg skulle fordele bildene fant jeg ut at jeg måtte ha litt mer plass, så da ble det to store og to små sider ut  av uken med Julebaksten min.




Da håper jeg alle koser seg i Julestria med litt Julebakst.
Hilsen DT Bodil


*

Norsk: I år kan du vinne premier hver dag, med å legge igjen en kommentar her i bloggen. Du har frem til kl 21.00 i kveld, før vi trekker en heldig vinner. Denne blir publisert i eget innlegg.

Svensk: I år kan du vinna priser varje dag genom att lägga in en kommentar här i bloggen. Du har fram till 21:00 ikväll innan vi drar en vinnare. Detta kommer att publiceras i ett enskilt inlägg.

Dansk: I år kan du vinde præmier hver dag ved at sende en kommentar her i bloggen. Du har indtil 21:00 i aften, før vi finder en heldig vinder. Dette vil bli offentliggjort i eget post.


Dagens premie er sponset av vår flotte sponsor Papirdesign


Dagens premie. Luke 22


N: Husk også vår utfordring som går hele Desember. Lag ett tittelkort/pl-side. 
Legg inn link til ditt bidrag her: Adventskalender

Lykke til!!

S: Kom också ihåg vår utmaning som varar hela december. Skapa ett titelkort/pl-sida.
Lägg till länk till ditt bidrag här: Adventskalender

Lycka till!!

DK: Husk også vores udfordring, der varer hele december. Opret en titel kort/pl-side.
Tilføj link til dit bidrag her: Adventskalender

Held og Lykke!!

14 kommentarer:

  1. Fantastiska baksidor och lika fantastiska bakverk!

    SvarSlett
  2. Så flott PL sider og så mye deilig julebakst ❤️
    Fikk nesten lyst til å bake mer selv 🎅☃️🤶

    SvarSlett
  3. Så flotte sider du lager og tenk bare på hvor mye historie du lager og lagrer for framtida. Et unikt materiale for museet også dette ❤️ God jul ❤️

    SvarSlett
  4. så fina dina sidor blev, julpappret så snyggt. och jag blir sugen på alla dina bakverk så fint komponerat.

    SvarSlett
  5. Wow!! Så flotte sider du har laget :) :) Her var det virkelig mange flotte detaljer som jeg skal studere flere ganger!

    SvarSlett
  6. For noen flotte sider! Ser ut så de er masse godt der 😊

    SvarSlett
  7. Nogle flotte sider, som jeg vil bruge som inspiration til, når jeg skal scrappe mine egne bagebilleder.

    SvarSlett
  8. Fab side. Your cakes look delicious. Hugz

    SvarSlett
  9. Kjempeflotte sider!! Artig å dokumentere julebaksten :)

    SvarSlett
  10. De bakesidene ble kjempe koselige. Masse fine bakebilder og så flott bruk av bakedieser 🎄✨

    SvarSlett
  11. Så fine bakesidene ble 😍 Koselige bilder og utrolig mange flotte detalje r😊

    SvarSlett