tirsdag 11. desember 2018

Luke 11 Bodil

Hei igjen. I dag skal jeg vise dere en side jeg har lagd med bilder av Nissebyen min. Den settes opp til Advent hvert år og det bruker jeg nesten en hel dag på.

Her har jeg brukt en bit av et mønsterark fra Papirdesign og hvit kartong.
En Spellbinders die til skrivefeltet. Bokstavene er stanset ut med Quicutz-dies.
Nissen og Juletreet er fargeleggingsklistremerker  og jeg har farget de med Touch Marker. Litt stickles star dust og masse bling har jeg også brukt. 
Pebbles har jeg lagd av kartong, klistremerker med julemotiv og epoxy stickers.




*

Norsk: I år kan du vinne premier hver dag, med å legge igjen en kommentar her i bloggen. Du har frem til kl 21.00 i kveld, før vi trekker en heldig vinner. Denne blir publisert i eget innlegg.

Svensk: I år kan du vinna priser varje dag genom att lägga in en kommentar här i bloggen. Du har fram till 21:00 ikväll innan vi drar en vinnare. Detta kommer att publiceras i ett enskilt inlägg.

Dansk: I år kan du vinde præmier hver dag ved at sende en kommentar her i bloggen. Du har indtil 21:00 i aften, før vi finder en heldig vinder. Dette vil bli offentliggjort i eget post.


Dagens premie er sponset av vår flotte sponsor Papirdesign


Dagens premie. Luke 11


N: Husk også vår utfordring som går hele Desember. Lag ett tittelkort/pl-side. 
Legg inn link til ditt bidrag her: Adventskalender

Lykke til!!

S: Kom också ihåg vår utmaning som varar hela december. Skapa ett titelkort/pl-sida.
Lägg till länk till ditt bidrag här: Adventskalender

Lycka till!!

DK: Husk også vores udfordring, der varer hele december. Opret en titel kort/pl-side.
Tilføj link til dit bidrag her: Adventskalender

Held og Lykke!!



16 kommentarer:

  1. Vilket jobb så mycket arbete vilken fin Nisseby du har gjort fantastisk. och din sida jättefin.

    SvarSlett
  2. Så fin side og fin nisseby 😃

    SvarSlett
  3. Kjempe fin side og kjempe fin nisseby🎅🏻🎄🤶🏻

    SvarSlett
  4. Herlig! :) Den nissebyen din er bare imponerende Bodil :)
    Flott PL side også....dette kan du :)

    SvarSlett
  5. Så flott nisseby! Likte oppsettet på PL-siden din godt og siden i seg selv er jo flott da :)

    SvarSlett
  6. Kjempefin side og fin nisseby, kjempefin i virkeligheten også😊

    SvarSlett
  7. Fint oppsett av bilder, pynt og ark. Koselig nisseby :)

    SvarSlett
  8. Så flott PL -side 😍 Kjempefin og koselig nisseby du har laget 😊🎄

    SvarSlett
  9. Den nissebye der skille jeg gjerne hatt her hjemme og. �� nydelig ��

    SvarSlett
  10. Wow, your pepperkakebyen is fabtacular. Fabulous page. Hugz

    SvarSlett
  11. Gennemført side. Virkelig flot nisseby. Hjemme hos mig har vi en Lego Juleby.

    SvarSlett
  12. Wow, så flott nisseby og så koselig adventstradisjon!

    SvarSlett
  13. Kjempe koselig førjulsside :-) og for en flott nisseby ✨

    SvarSlett