fredag 21. desember 2018

Luke 21 Bakeuke

Forrige uke hadde jeg satt av til Julebaksten og under hele den uken tok jeg bilder av det jeg bakte. I dag skal dere få se hva jeg har funnet fram  for å lage PL-sider av dette til mitt Julealbum.

Jeg printer ut mine bilder selv for da er det lettere å planlegge størrelse/format på bildene etter hvilke PL-lommer jeg vil bruke.
 Jeg har valgt å bruke mønsterark fra Papirdesign til disse sidene.
 Lommene jeg skal bruke er delt inn i 4x4 og 4x3.


Pynten lager jeg ved hjelp av dies og restekartong. Her har jeg funnet fram diesene jeg vil bruke og som passer til baketema. Jeg har også  planlagt å bruke stickersbokstaver, enamel sticers og bling.


I morgen skal dere få se hvordan sidene mine ble.
Hilsen DT-Bodil


*

Norsk: I år kan du vinne premier hver dag, med å legge igjen en kommentar her i bloggen. Du har frem til kl 21.00 i kveld, før vi trekker en heldig vinner. Denne blir publisert i eget innlegg.

Svensk: I år kan du vinna priser varje dag genom att lägga in en kommentar här i bloggen. Du har fram till 21:00 ikväll innan vi drar en vinnare. Detta kommer att publiceras i ett enskilt inlägg.

Dansk: I år kan du vinde præmier hver dag ved at sende en kommentar her i bloggen. Du har indtil 21:00 i aften, før vi finder en heldig vinder. Dette vil bli offentliggjort i eget post.


Dagens premie er sponset av vår flotte sponsor Papirdesign


Dagens premie. Luke 21


N: Husk også vår utfordring som går hele Desember. Lag ett tittelkort/pl-side. 
Legg inn link til ditt bidrag her: Adventskalender

Lykke til!!

S: Kom också ihåg vår utmaning som varar hela december. Skapa ett titelkort/pl-sida.
Lägg till länk till ditt bidrag här: Adventskalender

Lycka till!!

DK: Husk også vores udfordring, der varer hele december. Opret en titel kort/pl-side.
Tilføj link til dit bidrag her: Adventskalender

Held og Lykke!!

13 kommentarer:

  1. Jeg kan også godt lide at planlægge på forhånd. Det er noget rigtigt sødt papir.

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se den ferdige siden imorgen😊

    SvarSlett
  3. Jeg er vild med Papirdesign, som er lidt svært at få i Danmark. Disse skønne blomster er helt umulige at få i Danmark. Så flotte

    SvarSlett
  4. Blir spennende å sjå resultatet :)

    SvarSlett
  5. Ser fram til å se det ferdige resultatet :) Ser også at jeg knapt har dies/stempel med baketema selv så mulig jec må åpne øynene ekstra når resultatet ditt kommer i morgen :)

    SvarSlett
  6. Gleder meg til å se bake bilder i morgen! 😀

    SvarSlett
  7. Moro med masse bilder av hvordan baksten blir til :) Gleder meg til å se ferdig side :)

    SvarSlett
  8. Gleder meg til å se ferdig PL -side med bakebilder i morgen 😀

    SvarSlett
  9. Blir spennende å se hvordan resultatet blir ;)

    SvarSlett
  10. Blir kjekt å se de ferdige sidene i morgen ✨

    SvarSlett
  11. Fun dies. Looking forward to seeing the finished side. Hugz

    SvarSlett
  12. Fina foton på dina bakverk och pappren passar väldigt bra till fotona. Det blir kul att se dom färdiga sidorna i morgon.

    SvarSlett