søndag 9. desember 2018

Luke 9 - Pepperkake baking.

I dag vil vi her i Project life i Norge ønske velkommen til ett nytt navn i design teamet vårt.
Ta godt imot:

JEANETTE FRYDENBERG



Heisann!
Jeanette her, jeg blir og se i designer teamet til Project life i Norge framover mot sommeren iallefall.
Jeg er 27 år gammel, så har bare 3 år igjen av mine nydelige 20år. Under taket i Tønsberg hos oss bor jeg sammen med samboeren min Joakim.
Har ingen barn, men jobber i barnehager som fagarbeider innenfor som barn- og ungdomsarbeider.
Min erfaring med scrapping har vært kort de siste par årene, men tidligere har jeg blant annet laget layout & project life sider, men lagt det litt på is. Nå har jeg tatt det opp igjen og klar for 2019, hvor jeg forhåpentligvis skal klare og scrappe hver uke hva vi har gjort.
Innenfor scrapping liker jeg at fargene skal matche med blant bildene og tingene rundt, men liker mest rolige og duse farger. Noe som vil si at jeg må steppe opp gamet litt dette året.





I dette innlegget vil jeg gjerne vise dere ett jule innlegg, jeg kikket i mellom bildene mine og fant til slutt bilder av meg og min søster fra 2011 & 2017 hvor vi har laget pepperkaker. Dette er våres lille tradisjon blant alt annet stress i hele jula. Dere vil nok legge merke til på mine layout at det er brukt en del dies, elsker dies! Kunne virkelig ikke levd uten dette! Men kos dere videre med bilder.  Layouten jeg har brukt er design F med 10 små lommer & 1 stor.


Ting jeg har brukt er :
Bazzil : Cinnamon & Vanilla.
Dies : Large gingerbread man – Sizzix. & Ukjent produsent.
Klistremerker : Thickers fra American craft & Papirdesig – PD 14943 Jul.
Stempel : A01 Jul inch mini – Norsk stempel blad.
Stempel pute : Distress vintage photo.

Håper dere ble inspirert til å lage en fin layout fra baking i jula! 
God advents tid videre!

Jeanette

Det blir spennende og følge Jeanette videre fremover. Varmt velkommen hit til oss.

*

Norsk: I år kan du vinne premier hver dag, med å legge igjen en kommentar her i bloggen. Du har frem til kl 21.00 i kveld, før vi trekker en heldig vinner. Denne blir publisert i eget innlegg.

Svensk: I år kan du vinna priser varje dag genom att lägga in en kommentar här i bloggen. Du har fram till 21:00 ikväll innan vi drar en vinnare. Detta kommer att publiceras i ett enskilt inlägg.

Dansk: I år kan du vinde præmier hver dag ved at sende en kommentar her i bloggen. Du har indtil 21:00 i aften, før vi finder en heldig vinder. Dette vil bli offentliggjort i eget post.


Dagens premie er sponset av vår flotte sponsor Papirdesign


Dagens premie. Luke 9


N: Husk også vår utfordring som går hele Desember. Lag ett tittelkort/pl-side. 
Legg inn link til ditt bidrag her: Adventskalender

Lykke til!!

S: Kom också ihåg vår utmaning som varar hela december. Skapa ett titelkort/pl-sida.
Lägg till länk till ditt bidrag här: Adventskalender

Lycka till!!

DK: Husk også vores udfordring, der varer hele december. Opret en titel kort/pl-side.
Tilføj link til dit bidrag her: Adventskalender

Held og Lykke!!



19 kommentarer:

  1. Fin side med hyggelige bilder og minner.

    SvarSlett
  2. KOMMENTERTE over blei ikke med navn.Tove Freitag

    SvarSlett
  3. Så koselig med pepperkakebaking! Koselig layout👍 Lykke til som DT😊

    SvarSlett
  4. Vilken fin sida, glada flickor och mumsiga pepparkakor

    SvarSlett
  5. Flott side, koselige bilder :)

    SvarSlett
  6. Fin side, og lykke til som DT��

    SvarSlett
  7. Så koselig pepperkake layout 😊
    Blir gøy å følge deg på reisen her Jeanette. 😉 Lykke til.

    SvarSlett
  8. Härligt juliga sidor! Påminner om att jag snart måste baka pepparkakor! /Brita-Johanna

    SvarSlett
  9. Hyggelig å bli kjent med deg :)
    Så flott PL side....artig med pepperkakesider :)

    SvarSlett
  10. Woho! Endelig var du i gang, flink som alltid ❤️lykke til 😊

    SvarSlett
  11. Flot side. God idé at tænke dies med.

    SvarSlett
  12. Fin side😊 lykke til som DT

    SvarSlett
  13. Gratulerer Jeanette�� Lykke til med pepperkakebakingen ��

    SvarSlett
  14. Very cool page. Love the colours and the big font and pepperkakeman. Hugz

    SvarSlett
  15. Herlig peppekake side og
    lykke til som DT :-D

    SvarSlett
  16. Koselig pepperkake side :) Gode minner må man ta vare på!

    SvarSlett
  17. Så koselig PL -side med pepperkakebaking 😍

    SvarSlett