mandag 3. desember 2018

Lucka 3 - PL-sida av överblivna decemberfoton

Hej DT-Gunilla här,
Brukar ni också beställa foton och sen blir det ganska många över som inte får plats någonstans, eller inte riktigt passar in?
Jag brukar därför lägga dem på en separat vanlig LO eller om jag har många foton så lägger jag in de på en separat PL-sida för just den månaden.

Så här ser min rest-sida ut för december 2017, det var de som inte fick plats vare sig i December Daily albumet eller i mina veckouppslag i PL-albumet. Jag har haft den stora glädjen att använda papper och pynt och dies från "Papirdesign" :



Denna dies från Papirdesign, var många som tyckte var fin på den scrapträff jag var på, nu i helgen. Här hittar du direktlänken till den:



I diesen ingick även 3 olikstora stjärnor, och av restpappret gjorde jag ett PL-kort.


Fantastiskt fina juliga knappar och härlig kvalitet på pappret från Papirdesign, :


Här är mer, pepparkaksgris i trä:


Titel i trä: 


Ett lite för blått foto gömde jag bakom en flip, och skrev dokumentation om december där under.


Jag vill gärna kombinera PL-sidorna med en LO också, och så här blev den där jag även här använt die-stjärnorna från Papirdesign :


(Jag följde en skiss under en tävling på en träff i helgen)

Du hittar mer om Papirdesign här: 


Tack för titten och kolla hur du kan vinna premier nedan!
DT-Gunilla (gunilla_pysslar på instagram)

*

Norsk: I år kan du vinne premier hver dag, med å legge igjen en kommentar her i bloggen. Du har frem til kl 21.00 i kveld, før vi trekker en heldig vinner. Denne blir publisert i eget innlegg.

Svensk: I år kan du vinna priser varje dag genom att lägga in en kommentar här i bloggen. Du har fram till 21:00 ikväll innan vi drar en vinnare. Detta kommer att publiceras i ett enskilt inlägg.

Dansk: I år kan du vinde præmier hver dag ved at sende en kommentar her i bloggen. Du har indtil 21:00 i aften, før vi finder en heldig vinder. Dette vil bli offentliggjort i eget post.


Dagens premie er sponset av vår flotte sponsor Papirdesign


Dagens premie. Luke 3


N: Husk også vår utfordring som går hele Desember. Lag ett tittelkort/pl-side. 
Legg inn link til ditt bidrag her: Adventskalender

Lykke til!!

S: Kom också ihåg vår utmaning som varar hela december. Skapa ett titelkort/pl-sida.
Lägg till länk till ditt bidrag här: Adventskalender

Lycka till!!

DK: Husk også vores udfordring, der varer hele december. Opret en titel kort/pl-side.
Tilføj link til dit bidrag her: Adventskalender

Held og Lykke!!

18 kommentarer:

  1. Smart att gömma det "blåa" bakom en flip! Å vilken fin dies det var! :)

    SvarSlett
  2. Nogle fine sider. Er også vild med dien.

    SvarSlett
  3. Snyggt! Smart att gömma bilden som va för blå för att passa in.

    SvarSlett
  4. Så mange flotte detaljer! Fin sammensetting av farger og bilder :)

    SvarSlett
  5. Väldigt snyggt, älskar att ha med guld på mina projekt 😊

    SvarSlett
  6. So pretty. Love all the stars and hearts. Hugz

    SvarSlett
  7. Så fint! Älskar stjärnorna

    SvarSlett
  8. Kjempeflotte PL-sider og LO :) Så fine detaljer....likte veldig godt stjerne-detaljene i gull :)

    SvarSlett
  9. Kjempefine sider 😊 flotte farger og fine detaljer😍

    SvarSlett
  10. Kjempe flotte sider, både PL sidene og LOen :-) Ha en fin kveld videre.

    SvarSlett
  11. Tack för alla fina komm3ntarer!

    SvarSlett