fredag 22. august 2014

August gjestedesigner #4

Hei igjen, Christin her med mer vannfarger til dere.

I dag har jeg lekt med noe som kalles Nicholson's Peerless Transparent Water Colors. Det er ark med farger som man bruker pensel og vann eller vannpensel for å få farge av. Den finnes i mange farger og fargene er veldig klare. Du kan velge å bruke penselen direkte på arket eller overføre farge til et annet sted og vanne ut. Jeg har bare valgt å bruke vannpensel direkte på arket.

Først så tapet jeg opp noen blanke 3x4 journalingkort. Jeg liker å ha hvite kanter på bildene mine og da kan det være fint å ha det samme på journalingkortene. Bruk en tape som ikke sitter så hardt fast - min satt litt i hardeste laget...


Her ser du vannfargearket. Jeg har klistret en thickers på arket og jeg skal male rundt den.


Det neste  kortet jeg har gjort noe med har jeg brukt en smal washi tape for å lage striper.


Her er ferdige kort



Her er ferdig side. Håper jeg har inspirert dere litt til å ta frem flere typer av vannfarger.





1 kommentar:

  1. Vackert! Så milt och finstämt och välmatchat med dina foton! Jag gillar hur du använder dej av lite färre foton och fyller på med andra kort och papper... det ger ett fint fokus just på fotona.

    SvarSlett