tirsdag 5. august 2014

Søndagstur

Hei og hopp alle sammen! Min tur i dag og eg vil visa ei to sider eg har laga fra ein av maaange søndagsturar:-)



Denne layouten laga eg for over eit år sidan men det er jo maaaange fleire bilder fra turen. Det er jo det som er så genialt med lommescrapping:-) No kan eg scrappa resten av bildene og!
Eg har prøvd å få sidene til å passa litt til LOen. Er ikkje aktuelt å begynne med masse mixed media når eg lommescrapper, det skal jo gå raskt;-) Men fargane går i alle fall igjen. Brunt, grønt og gult. Og så blått då. Det var ikkje på LOen, jaja, alt kan ikkje stemma;-)



På sidene mine har eg brukt korta Great Outdoors fra Becky Higgins. Herlige kort i freshe farger syns eg:-)


Når eg scrapper prøver eg å ikkje tenke så masse. Men eg merker meg at eg ofte ender opp med eit triangel av i alle fall eit element. På desse sidene er det den gule fargen som augene følger gjennom sidene.


Sjølv om eg ikkje er spesielt imponert over mi eiga handskrift (og ikkje prøver å forbedre den heller;-p), liker eg å bruke den på sidene for å gjera dei meir personlige.


Ellers liker eg enkel pynting av sidene, så stickers, washi tape og wood veneer er perfekt:-)




Takk for meg:-)

2 kommentarer:

  1. Jättefint! Jag är väldigt förtjust i just denna tanke... att kombinera en LO med PL för att få med hela historien och många fler av bilderna! Toppen!

    SvarSlett
  2. Så flotte sider du har laget :)
    Jeg også likte den ideen om å kombinere LO med PL, selv om jeg enda ikke har kommet så langt :)

    SvarSlett