søndag 25. oktober 2020

Å lifte ett kort til en pl-side.

Hei. I dag er deg jeg DT-Elisabeth som vil gi dere litt innspirasjon. Jeg tenkte vise dere en pl-side jeg har kaget, der jeg har tatt utgangspunkt i ett kort jeg har sett. 

Når jeg lagde denne siden liftet jeg ett kort laget av Kristie Marcotte  til tittelkortet. 


Sånn ble tittelkortet.

Og her er kortet som innspirerte meg.



Jeg lar da elementer fra  tittelkortet, gå igjen på resten av siden  sånn at det henger sammen. 


Pølser har alltid hvert en stor favoritt her i huset blandt guttene. Og det må selvfølgelig i albumet når minsten serverer seg selv.


Denne gangen lagde jeg pl-korta selv av bazzil og mønsterpapir fra en 6*6 blokk. Pluss noe restepapir

Pyntet siden med runde utklipp i forskjellige størrelser og vimpler som jeg stanset ut.  Stemplet tekst på noen av rundingene.
Pyntet med litt bling. 

Mine sider er ikke ferdige før de har fått litt bling eller enameldots på.

Ønsker dere en fin høst videre🙂 
Klem DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar