onsdag 28. oktober 2020

Solnedgång i september

 Hej,

Idag visar jag, DT-Pernilla, ett uppslag från mitt ”vanliga” PL-album. Bilderna är från en septemberkväll för några år se (ligger lite efter i  mina album 😏) då det var både magiskt ljus och alldeles ljummet hela kvällen. Värt att dokumentera :-). När jag har "händelser" som jag vill komma ihåg från resp månad men inte fotograferat så brukar jag sätta dit ett PL-kort/grid-card där jag skriver ned de saker som inträffat eller jag vill komma ihåg, såsom kortet längst ned i mitten.

För att matcha solnedgången har jag valt papper i orange/aprikos från olika kit. PL-korten jag har till bakgrund längst upp till höger och längst ned till vänster har jag gjort av mönsterpapper (som har trä-känsla). 

 


PL-kortet nedan var egentligen 6*4 och det skar jag till 4*4 och stämplade ordet magic
med stämpel från Ali Edwards för att det skulle hända lite mer. 



Jag har använt rätt sparsamt med dekorationer och använt lite stickers och enameldots.
Här ser ni även bakgrundpappret jag använt till två av korten för att förstärka 
"havskänslan" och "båtbrygga".


Jag och min pälskling i kvällsljuset 💖




Det var allt för mig idag,

Hoppas ni fick lite inspiration och kanske pyssellust?
Sköt om er, 💞

//DT-Pernilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar