søndag 23. mai 2021

Finns Michelle Obama i mitt PL-album? Ja det gör hon! :)

 Hej!

DT-Therese här med frågan om Michelle Obama finns i mitt PL-album. Ja det gör hon faktiskt. "På riktigt" så att säga. I april 2019 var Mrs Obama i Stockholm för att hålla föredrag och promota sin nya bok. Jag och en kompis var där och lyssnade på henne. 


Jag har använt Becky Higgins ficka A. 


De två översta korten är från Pernilla Wahlgrens show Kort, glad och tacksam. På det ena fotot satte jag en clear overlay. 



Jag hade ett par stickers- och cut apart-ark med amerikanska symboler. Det här var ett perfekt tillfälle att använda dem. Bilderna på Michelle Obama har jag fotat av jumbotronen i Globens tak. Biljetten skar jag ned så den passade i en 3x4 ruta. 




Vi satt högst upp på den andra etagen mitt emot scenen så vi hade utsikt över hela Globen. En amerikansk flagga blev en fin fotomatta. 



På det sista fotot satte jag lite ballonger med amerikanskt tema plus en dekoration som jag tycker passar väldigt bra in på mrs Obama. 





Ja så gick det till när jag fick användning för mina amerikanska papper och dekorationer. 

Hoppas ni fick några tips och idéer. 

Ha en bra söndag. 

//DT-Therese




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar