onsdag 19. mai 2021

Vi bygger

Hei. I dag er det jeg DT-Elisabeth som har laget en pl-side. 

I sommer er planene våre å jobbe litt på hus og i hagen. Og vi er allerede i gang. 
Denne helgen ble brukt til planlegging av ny platting og gravingen ble utført. 
Dette måtte selvfølgelig dokumenteres.
Det er så mye kjekkere og jobbe med nye bilder, enn bilder som er flere år tilbake i tid.


Jeg har brukt programmet collageIt for å sette sammen flere bilder til 1 stort bilde. 
Når bildet var printet ut, delte jeg bildet opp i 2, 
der ene størrelsen ble ca 10*10 cm og den andre 6*10 cm.. 
Da passet bildene fint i lommen jeg i dag har brukt. 

På de bildene med 4 bilder på, klipte jeg ut dent ene bildet, 
limte det på en smal hvit ramme og forhøyet det med 3D puter. 
Dette for å skape litt liv i siden.  

Brukt metall fra Tim Holtz som pynt på siden. 


pyntet også med litt halvperler og en tag som jeg la under ene bildet. 
På tagen skrev jeg kort om hva planene for sommeren er.


Det var det jeg hadde for i dag. 
Hvilke planer har du for årets sommer?

Ta vare på dere selv og de dere er glad i.
Klem DT-Elisabeth



2 kommentarer:

  1. Gøy og dokumentere🥰
    Og ikke minst bruke helt ferske bilder 😉

    SvarSlett
  2. Så snyggt med rundade hörn, och så perfekt pappret passade. Tack för inspirationen.

    SvarSlett