onsdag 9. juni 2021

Trimpoeng

Idag er det DT-Annelen som skal komme med litt inspirasjon. 

Her kor eg bur, begynte turlaget med trimpoeng 1.mai. Det har blitt mange like turer når eg har gått, og nokre dager har eg ikkje fått mulighet å gå på tur. Men idag tenkte eg at eg skulle vise nokre av turane eg har tatt no i mai :)

Første sida er i fra byturane og det er dei som er blitt mest gått til no. På bilda som ikkje har tekst på seg, er alle tatt frå Litleåsen

Dette er noko som har engasjert folk her, og det er mange som er ute å går på tur. Treffer alltid masse hyggelige folk, og eg har og fått med meg tura eg ikkje har gått før. 

Den andre sida er i frå nokre støylar i Eikefjorden. Utenom Uførefjellet som og fekk plass på denne sida. Ser dokke hjerte i skya på bilde frå Uførefjellet?


Målet er at forhåpentligvis skal eg få gå alle turane som er med i konkurransen

Det var alt eg hadde for i dag :)

Ha ein fin dag

DT-Annelen 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar