onsdag 8. desember 2021

En ettermiddag på skøyter en kald vinterdag

Hei, DT- Bente-Heidi her:)
 
Jeg er veldig glad alle våre årstider, og det jeg liker aller best med vinteren er at man kan
gjøre andre ting ute en ellers om året. Som for eksempel skøyter eller ski.

Skøyter gikk jeg ofte på som barn, og det har blitt mye mer sjeldent som voksen.
Men i februar i år fikk jeg og min søster en flott dag på Tunevannet på skøyter.
Vi fikk en flott dag med en utrolig vakker solnedgang på kjøpet.



Jeg lager fortsatt sidene mine ved at jeg tar frem alt det jeg skal bruke før jeg setter i gang. Fargene i bildene har bestemt hvilke ark jeg skal bruke og pynten er enkel og i de samme fargene: rød, rosa, hvitt og blått.

Tidligere abonnerte jeg på måndespakker fra Hip Kit Klub, og det er en slik pakke jeg har hentet frem nå. Det er helt genialt for en som lider av beslutningsvegring og det er en god måte å forhindre at man drar frem alt man har....
I slike måndespakker fikk jeg alt jeg trengte; bokstaver, ark, pynt, chipboard og flere fine ark.



Tittelkortet er kjempeenkelt. "Time for magic" har jeg bygget opp med en tykk tape for å få plass til tråd og gullsnefnugg under. Beklager at gullfargen kommer litt dårlig frem på bildet.



Solnedgangsbildet ville jeg ha midt på siden, men der var det bare to 3x4 lommer, så da ble bildet delt i to. Jeg synes det kan være fint av og til, selv om det er litt skummelt og kutte i det bildet du synes er finest..
.


Ellers så er det gull og stjerner som går igjen.



Det er ikke alltid man trenger å skrive så mye. Bildene sier mye om opplevelsene og sier egentlig nok om opplevelsen denne kalde vinterdagen.



Det var alt for denne gangen, hilsen en godt påkledd skøyteløper.

Takk for titten / DT-Bente-Heidi

Følg oss gjerne på instagram: @projectlifeinorge, og husk vår utfordring for Desember.
Du finner den her.







1 kommentar:

  1. Knallfin side med herlige, stemningsfulle bilder :)
    Flott pynt også altså :)

    SvarSlett