onsdag 16. februar 2022

Inspireras av sand och hav

 Hej på er!


Nu är det jag, DT-Pernilla, som är tillbaka med ett uppslag som ska vara i mitt PL-album för resor. Och då vet ni som hänger här att det då för min del brukar handla om hav, strand och sand i någon form... och det blir det denna gången med 😉. Vad ska jag säga, I like what I like...

Denna gången är det från Skåne, älskar våra resor dit! Finns så mycket att upptäcka, njuta av och inte minst fotografera. Här är starten på en av flera sidor från Sandhammaren, blev många foton där så jag kommer fortsätta minst ett uppslag till härifrån. 


Detta är en PL-ficka från We R och den använder jag mycket eftersom jag har en tendens att ta foton i både stående och liggande format... jag tar på det håll jag tycker framhäver motivet bäst, vilket ställer till det då jag har en väldigt blandning på format på foton, puh!
Motivpappret som sitter i kanten och det stora PL-kortet är från Kaisercraft.
Ordet "Love" är utstansat i foam så det blir lite 3d på uppslaget också.



Den uppmärksamme ser att jag även inspirerats av min kära DT-kollega Marit och hennes inlägg här, då hon använde gräs-dies till strandkort med gräs, klockren die för mig tänkte jag som har mängder av sådana här foton 😊, så tack för tipset Marit!



Har som sagt många foton härifrån och jag hade svårt att välja bort något till förmån för journalingkort, så det fick blir en flip-ficka och ha journaling bakom där, 
stämplar från Echo Park och Kaisercraft (tror jag)


Relativt sparsamt med dekorationer men på detta och kommande uppslag kommer jag köra denna typ ovan, utstansade cirklar med textstickers och sen utstansade "ringar" i matchande färger.

Det var allt för denna gång! 
missa inte att även hälsa på vårt instakonto @projectlifeinorge
eller om du vill hälsa på mig så finns jag på; @pillanspyssel

Önskar dig en fin dag!
DT-Pernilla


1 kommentar:

  1. Jättefin sida. Gillar också plastfickan måste nog införskaffa såna. 👍

    SvarSlett