søndag 24. juli 2022

Sommar-renovering med wood veneer

 Hej DT-Gunilla här,

Hoppas ni har en bra sommar just nu! 

Jag hade en hel del wood veneers i mina lådor och ville använda dem i ett uppslag. 


Paljetterna är baksidan från mitt student-inlägg jag gjorde den 29 juni. För att matcha det blå någorlunda satte jag in kortet Stay Home, för att få in lite blågrönt till min sida. 

Eftersom det här var början av juni hade jag satt in en liten insert med JUNI-titel. Jag har köpt en digital stämpel från en som heter Inger och skrev ut det på vellum-papper. 


På somrarna brukar vi passa på att renovera eller bygga något - min mans stora intresse! Jag hittade en passande hammare, som en symbol för att vi precis byggt färdigt vår verandatrapp.


Lite somrigt med en fjäril.


Det här året 2020 var ett tufft år då vi hade stress dygnet runt mer eller mindre, pga sjukdom i familjen och därför hade jag förenklat mitt skapande genom att köra dessa digitala foton inne i appen Collect. På det sättet kunde jag skriva min dokumentation direkt på fotot. 


När det är tuffa tider är det viktigt att dokumentera det också, tycker jag.


En till geo-tag- wood vener passade bra på den här orienteringsträningen.


Tack för titten! /DT-Gunilla

Välkommen in och följ oss på instagram: @projectlifeinorden
(och @gunilla_pysslar)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar