søndag 3. juli 2022

Sommarfavoriter

Hej, DT-Helena här! 
Idag gör vi ett litet strandhugg i min Book of Me, där jag har skapat ett uppslag om vad jag tycker är allra bäst med sommaren. Barfotagång i skog och mark, vackra vyer, havet och ett par riktigt härliga smultronställen. 



Färgpaletten går i blått och gult, precis som den molnfria försommarhimlen mot rapsfälten.
På titelkortet, som består av vanlig vit cardstock, har jag skrivit ut orden "Summer Faves" med puffy alfabet stickers från Citrus Twist. Den svarta texten är stämplad. 


Det här kortet har också vit cardstock i basen, vilket jag har dekorerat med en tag och några die cuts från Citrus Twist. 

Här har jag använt ett PL-kort i botten som jag sedan skrivit på och dekorerat med både die cuts, en puffy heart sticker och en liten textstämpel.



Detta journaling card består av vanlig vit cardstock som jag sedan dekorerat med die cuts. Ordet "Captured" fick inte riktigt plats, vilket jag löste genom att kapa det i två och sätta början av ordet i fickan intill.

Vilka är dina sommarfavoriter, och hur brukar du dokumentera dem?
Tack för titten och hoppas du har en riktigt skön sommar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar