søndag 31. juli 2022

Gult tema och 40årsfirande

 Hej!

DT-Pernilla här mitt i sommaren för att förhoppningsvis ge inspiration och kanske lite pysselsug till er :-) Till min ”vardagspärm” brukar jag hålla det rätt så CAS (clean and simple) så jag kommer vidare med alla foton som väntar. Denna gång är det är ett uppslag från när jag fyllde 40 och vi tog in på Falkenberg strandbad vid Skrea strand för ett dygn med relax, spa, strand och hav. På rummet fanns det ballonger och en hälsning från hotellet och en flaska bubbel.


Jag valde att ta gult tema på PLkort och detaljer utifrån de gula ballongerna som är på en del foton.
PLkortet i mitten är från ett klippark från Heidi Swapp. 
Titelkortet har jag gjort själv med gult papper och clearstamps och distress oxide.

Enameldots i gult, guld och vitt.

Stämplat titelkort med distress oxide med en Chipboard-fjäril.


Det var allt för idag!
Hoppas du har en fin dag och fick lite pyssel-sug…

//DT-Pernilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar