søndag 11. september 2022

Ferietid

Idag er det meg DT-Annelen som skal vise og komme med litt inspirasjon. 

Eg vil vise to side frå ein jentetur til Bergen no i ferien. Vi skulle på Kurt Nilsen konsert og det er jammen herlig at alle restriksjoner er slutt på. Det var så kjekt å sjå masse folk samla. Vi fekk og med oss CC Cowboys som spilte før Kurt Nilsen. 


Når vi først var i Bergen, måtte vi ta oss ein tur på Fløyen, denne dagen bada Bergen i sol... Det har det vore lite av denne sommeren... Vi tok Fløibanen opp og satt og kosa oss i sola. 


Den avlange lommen har eg laga PL kortet med PaperArtsy Fresco Finish chalk acrylics,arket eg har brukt er 300 g. 


Dette er dei fargane eg har brukt og slik blei resultatet. 
Alfabete eg har brukt er Abigail



Det var det eg hadde for denne gangen, håper dokke alle får ein fin og kreativ høst 🙂
DT-Annelen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar