onsdag 28. september 2022

Efterår på layoutet

 Hej. 

 Jeg, DT-Line, har i dag et indlæg hvor jeg viser et layout med efterårstema. 

 

I efterårsferien laver vi ofte nogle hyggelige familieting sammen og det gav mig mulighed for at samle det hele i et efterårslayout. Jeg fik både inkluderet familiehygge, en tur på biblioteket, vejret og da vi var ude og spise.

Alpha stickers er fra October Afternoons Daily Flash og passede perfekt ind med efterårsfarverne. Jeg synes det gav lidt dynamik i layoutet at bruge forskellige fonts.

Jeg har valgt at binde hele layoutet sammen med at sætte blade rundt på layoutet. De kommer fra Cozy Days fra Simple Stories. Hele serien indeholder efterårsinspirerede motiver og jeg kunne sagtens have bruge flere af de meget fine die cuts, men det kom til at fylde lidt for meget.

Det var typisk efterårsvejr, så jeg kunne få brugt den lille paraply-puffy sticker.  Det er ikke så tit jeg dokumentere noget med vejret, så jeg var glad for at kunne bruge paraplyen.

Kortet er printet fra Paislee Press's Fall Magic. Det er en virkelig fin serie hvor man får både noget til efterårs layoutet og også halloween. Det er printet på 180 g papir. Jeg synes det er den vægt som giver det pæneste print og samtidig gør det nemt at skrive på.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar