søndag 4. september 2022

Klemmelus, alphas og enamel dots

 Hej. 

I dag er det mig, DT-Line der deler et indlæg med jer.

Jeg dokumentere meget gerne hverdagen og med aktive drenge, så er hverdagen også, at de kommer til skade. Fx at få en finger i klemme i en dør. 




Alle tre kort kommer fra Paperpersonshop og passede helt perfekt ind i temaet. Det var ellers nogle kort jeg godt kunne have fundet på at gemme til "den perfekte lejlighed", men nu passede de så perfekt til dette layout. Jeg har en dårlig vane med at gemme kort, men det handler jo egentlig om bare at få dem brugt. 



Jeg fik en ide om at bruge forskellige alphas for at gøre titelkortet mere interessant. Det giver kortet lidt mere dybte og jeg kan godt lide, at mine layouts ikke er flade. Jeg prøvede forskellige alphas og måtte igennem forskellige pakker før jeg fandt de tre jeg synes var bedst. De måtte gerne være i forskellige størrelse, forskellige type, men skulle være sorte.

Jeg absolut elsker kortet med plastrene på! Hvis jeg er heldig, så har jeg det muligvis også som digitalt kort og vil kunne printe det igen.



Jeg synes der manglede et eller andet på layoutet og når jeg har den følelse, så kommer jeg ofte enamel dots på. De kan sættes diskret, de kan fylde meget eller lidt og det er ikke svært at finde nogle der passer. Det er verdens nemmeste embelishment, fordi det er neutralt, men alligevel kan passe på alle layouts.

Jeg fandt tre farver som koordinerede med kortene og de endte med at passe så fint sammen.


Til sidst fandt jeg mine wordstickers frem fandt tre som passede godt til situationen. Det blev også til en lille puffy sticker. På billede af vores søn, patienten, satte jeg en photosticker. De ser ud som om, at de er printet på billedet og den effekt kan godt godt lide.

Fingeren endte med at blive fin igen og jeg fik et layout ud af det :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar