onsdag 12. oktober 2022

Överblivna foton och ingen ordning - tips

Hej DT-Gunilla här igen!

Jag hittade överblivna foton från nov 2017 som jag inte hade riktig koll på men ändå ville få in i mitt PL-album. Så här löste jag det.

Ett antal foton hade faktiskt ett tema MAT och ÄTA, så jag gjorde en sida om EATING.


Ville få in lite röd färg och använda upp glittriga hjärtan och jag tyckte det blev riktigt snyggt att stämpla titeln med rött (från en Ali Edwards-stämpel). 

Tass-avtrycken är stämplade i grått.




Fortsättningen på sidan efter fick bli mini-foton (2x2) som jag framkallat i collage med 4 st på varje foto. Sen har jag klippt isär alla mini-foton och satt i en liten plastficka som egentligen tillhör ett 6X8 album.


Här har jag inte dekorerat mycket alls, det här är det enda :

      

Baksidan på den här 6X8-sidan ser ut så här:


Lite kul att man kan se igenom och upptäcka 2 glitterhjärtan bakom sidan.
Man kan även ana en sida från mitt inlägg den 9 okt (washitejp) i bakgrunden.

Högersidan på uppslaget var en LO :


Och det var denna LO som gjorde att jag valde dekorationer i rött på de fg sidorna.

Tack för titten!

DT-Gunilla

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar