søndag 30. oktober 2022

Something blue

 Hej. 

Jeg, DT-Line, viser i dag et dobbeltindlæg. Det er ikke så tit jeg laver dobbeltindlæg, men det gør jeg ofte hvis jeg har mange billeder.

Under anden lockdown i foråret 2021 malede vi soveværelset og det kom der naturligvis et indlæg ud af. 

 

Jeg ville gerne have lidt håndværker-vibes, så jeg fandt et blueprint kort fra PaperPersonShop som passede perfekt som titel kort. 

Der ud over havde Humble+Create et printable journal kortsæt, som passede perfekt til temaet. Jeg tillod mig dog at tilføje "mrs." til kortet også, eftersom det ikke kun var min mand der stod for projektet.

Bogstaverne er en gammel October Afternoon kollektion. 

 


Da vi stod i byggemarkedet og skulle have malingen, så jeg, at farvekortene havde præcis 6x4 størrelse. Så jeg tog et farvekort af den farve vi havde valgt og klippede det ned til 3x4, så det passede perfekt i lommen. Det synes jeg var en sjov og anderledes ide til et filler kort. Jeg kan godt lide at bruge "rigtige" ting i mine layouts.


   

 

Som embelishment brugte jeg denne gang en helt ny kollektion fra PinkFresh Studio, Good Times. Temaet er lidt over i det maskuline i forhold til farver. Det er præcis sådan noget jeg ofte står og mangler til layout med min mand eller teenagedrenge. Det er et dejligt, at alt ikke er blomster og cute.

Mange af mine printable kollektioner har kort til at skrive om podcast, lydboger og streaming. Jeg har brugt sådan et kort, til at fortælle om at jeg hørte lydbog mens jeg malede.

Til sidst naturligvis også et billedet af det færdige resultat. 

 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar