onsdag 5. april 2023

Ulriken

Hei, idag er det DT-Annelen som skal vise enda ei side frå ferien 2022. Denne gangen blei det lite pynt og masse bilder. Nokre gonger er det veldig vanskelig å plukke ut bilder. Kanskje det betyr at eg tek altfor mange bildet??

Her hadde vi tatt banen opp til Ulriken, været var ikkje det beste. Men utsikta var uansett flott. 


Teksten eg har brukt på denne sida er frå Papirdesign, dei har så mange fine ord som passer fint. Dott og sommerfugl er gamalt, så husker ikkje kor dei er i frå


På korte eg ikkje har noko bilde eller tekst, var tanken å bruke billetten, men den fant eg ikkje i farten. Så den får eg legge ved når den dukker opp. 

Det var det eg hadde idag, ønsker dokke alle ei riktig fin påske. 

DT-Annelen 

1 kommentar:

  1. Veldig fin side Annelen, mye bilder er luksus, da har man og velge i! Ulriken har jeg har aldri hvert, så takk for reisetips.

    SvarSlett