søndag 30. april 2023

Tid til Eurovision

God søndag. 

Nu er det snart tid til Eurovision igen og jeg, DT-Line, har fundet et layout fra sidste års udsendelse.Det er ikke altid, at drengene gider se det. Men det er altid hyggeligt når vi kan få dem til at se med. 


Jeg har haft fokus på at bruge lyse farver, glimmer og noget der var festligt - præcis som Eurovisionen selv er. 

Titlekortet er klippet af et 12x12 Dear Lizzy ark. Jeg fandt nogle gamle Amy Tangerine sølv glitter thickers. Kortet er pyntet med puffy dots fra Pebbles. Jeg har matchet farverne med de farver der er chipboard stickeren. Stickeren har jeg fra en American Crafts kollektion der hedder Happy Hooray. 



Ved siden af billedet har jeg et printable kort. Det er pyntet med en gennemsigtig sticker fra en Dear Lizzy stickerbook. Den er beregnet til planning, men der er så mange gode stickers i, som også kan bruges til PL. 

 

 

På filler kortet har jeg sat et chipboard sticker fra samme kollektion from Party stickeren.

Jeg har ikke så mange billeder fra aftenen, men billederne af snacks og drengene er egentlig nok for mig i det her layout. Billedet af drengene er taget spontant, mens jeg har haft lidt mere tanke bag billedet af vores snacks. 

Glædelig Eurovision 2023.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar