søndag 27. august 2023

Trimpoeng

Idag skal eg DT-Annelen vise ei side igjen. Eg er inne i ein skikkelig dårlig kreativ periode, så veit ikkje heilt kva eg skal vise... Men fant ut at eg kunne lage ei side av nokre tura eg hallor hatt frå mai til no. Her eg bur er har vi trimpoeng, siste dagen er 31.august, og eg prøva å få med meg nokre av turane i denne perioden... 

Blir mest byturane eg går, men har fått med meg nokre fjelltura og... 



Fjellskoen passa jo godt til denne sida, det er nokre utklipsark. Eg er ikkje spesielt glad i å klippe ut, men skoen var ikkje så vanskelig. Er frå desse arka. 

Byturane er fine, Lilleåsen og Storeåsen ligger rett ved der eg jobber, så det er fine turer etter nattevaktene mine.  Og Brandsøyåsen er min nærmaste nabo, så då trenger eg ikkje kjøre for å kunne gå dit. 


Eg har pynta med sommerfugla, og det er fordi når eg går tur, spesielt på fjellet, så er det ofte ein sommerfugl følger meg eit stykke på vei... 

Tenk at no er august snart over og høsten nærma seg. Kanskje høsten vil bli litt meir kreativ? 
Det var det eg hadde for denne gangen. Håper alle får ein flott dag. 

DT-Annelen 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar