tirsdag 24. november 2015

Hello my darling: PLiN

 

Det er endelig tid for litt Project Life!

Disse bildene er tatt i sommer, på Lista fyr.

Stedet er litt spesielt for meg, da er jeg er over middels glad i stein,

og virkelig kunne ønske meg denne steinen som ligger her.

Min bestemor har tunet sitt fullt av dem,

og steingalheten er direkte nedarvet i morslinja<3

**

Dette er også noen av de få bildene av mor og far sammen,

og det er jo viktig å dokumentere for ettertiden!

IMG_4671

Jeg liker godt denne aprikos-fargen, blandet med hint av orange. Det er en fin

kontrast til det grå både i bildene og PL-kort!

****

 

IMG_4672

 

******

Her kommer siden i sin helhet:

IMG_4674

Jeg syns journaling er en vesentlig del av Project Life-scrapping, og bruker derfor mye journaling kort.

At jeg legger det ene lille kortet vertikalt er helt bevisst.

Dette syns jeg skaper en ekstra spenning i siden, og ekstra dynamikk.

Jeg har selvfølgelig også lekt meg med fuse-tool, som er mitt favorittverktøy om dagen!!

 

************

Så, ut og ta par-selfies og dokumenter dere selv for ettertiden.

<3

Elisabeth Bakken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar