søndag 29. november 2015

PL kit fra scrappomania

Glede! Denne gangen var det min tur til å få PL kit fra Scrapomania. Pakken innholdet mye spennende, og den var veldig "meg" , har tatt noen bilder så dere kan se produktene. Men det jeg likte best var at PL kortene hadde neutrale farger og det var noen små bokser med noen søte pulver i rosa, mørke rosa og grønn som glitter.  Hva mer kan en jente be om.
  


Den første side jeg vil vise dere er med bilder fra hytta våres, mange bilder og tekst. 

 


Disse bokstaver som var i pakken passet bare perfekt. 

Neste side jeg lagde er av hele familien som vasker bilen, har brukt gesso og stencil. Gesso er farget rosa med den mørke rosa pulveret, og med den grønne pulver laget jeg spray.




Har også laget noen i 8x11,5 inch. Disse bilder sier alt for seg selv, så jeg valgte å ikke ha så mye pynt for at bildene skulle komme fram på mest mulig måte. 


Et av mange svømmebilder fra eldste jenta mi. Her har jeg i tillegg bruk embossing pulver for å skrive "born to swim". 






Her har jeg brukt kun et bilde. Jeg bare elsker dette bilde av døtrene mine som går hånd i hånd, den får meg til å smile. Kortene var vannrett når jeg trengte de loddrett, så har klipt i noen for at de skulle passe. 


Denne side snakker for seg selv, enkelt i pynt med tekst og mange bilder. 





Siste side jeg lagde er av enda et bilde jeg elsker, mannen min og minste jenta som sovna på sofaen etter en lang da. Her har jeg igjen klippet deler av kortene, denne gangen for å pynte på bildene. 




Selv om jeg har lagd mange sider, har jeg fremdeles flere kort til overs, og litt av pynt. Hvis du har tenkt å abonnere på noen PL kit, vil jeg anbefale Scrapomania sin. Etter min personlig mening er verd pengene. Kit for du kjøpe HER 

Håper at mine sider har inspirert deg og at du likte dem. Spør gjerne hvis det er noe du lurer på.
Ønsker deg en fin dag.
DT- Graciela













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar