fredag 6. november 2015

Mitt første pl-kit fra Citrus Twist

Hei. For en stund tilbake hadde jeg ett innlegg om utenlandske pl-kit, med en sammenligning på pris og diverse. nå har jeg fått mitt første kit fra Citrus Twist, og vil presentere det her for dere.

Det første jeg har gjort er å lage en liten video om hva som var i kitet.



Så var det og begynne og kose seg. Dette var ett skikkelig høst kit med høstpynt og høst tekst. Jeg valgte allikevel og lage noen sider fra i våres. Så ett tema er ikke nødvendigvis ett tema som må holdes når det gjelder papir og pynt :-)

Min første side er fra noen år siden når vi var på en hyttetur. Den gang minstejenta, hadde hatt små fletter i håret og når vi tok de ut, så hun ut som en liten røverdatter. Når vi legger til den nylige mistede tannen, var bildet perfekt :-)




Gull er alltid bra.




Side 2 er fra uke 15 i år. 





Utfordringer på veien var for meg og scrappe med ark i størrelsen 15*15cm. 
Men når jeg først kom i gang, var det egentlig veldig gøy.


Mitt totale inntrykk på kitet fra Citrus Twist:
Jeg syns pakken var spennende og de små posene kitet var pakket i ga en litt luksuriøs følelse. Var veldig flott med skissene som fulgte med. Selv om jeg ikke brukte de, er det jo kjekt å ha til senere.  Limen på produkta virket som ikke av den beste kvaliteten, de satt, men de er enkle og flytte. Dette kan være både positivt og negativt :-)

Levering: Det gikk raskt å få pakken. Den brukte 9 dager fra jeg fikk sporings nummeret til den lå i postkassa. Veldig kjekt med sporing på pakken, men jeg fikk bare fulgt den ett stykke på veien. Når den forlot Los Angeles stoppet sporingen.
Ett pluss og ta med er: Når jeg bestilte var jeg ikke klar over at jeg med rabattkoden kunne få portoen til 14 Dollar, istedenfor 18 Dollar . For noen dager siden har Citrus Twist ført tilbake, inn på min konto, 32 kroner, noe som tilsvarer 4 Dollar. Dette kaller jeg god kundeservice:-)

Positivt: Jeg likte veldig godt stempla som fulgte med, selv om de er små er de perfekte til pl.
Den lille velkomstgaven var selvfølgelig veldig kjekk å få.

Negativt: Stickersene med bokstaver og setninger er i ett veldig tynt papir. Jeg er vant til litt mer kraftig kvalitet over stickersene.

Pris: Pakken kostet med porto 37,50 Dollar. Sånn ca Kroner 322,- med trekk datoens kurser.
( Men siden jeg fikk igjen penger fra de for portoen, Betalte jeg 33,50 Dollar som tilsvarer kroner 290:-)

lyst og prøve selv? Her finner du Citrus Twist, og kan bestille ditt eget kit:-)


Jeg gleder meg til neste pakke kommer, og får se hva som er i den. En ting er og se produkta på bilde, noe annet er det og få de i hånda, og prøve de ut :-) Til vi sees igjen. Ta vare på deg og dine. Klem DT-Elisabeth Hatlen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar