tirsdag 17. november 2015

High five

Jeg digger serien High five fra Becky Higgins, kortene er så lekende og morsomme.
Jeg har både overlays, chipboard klistremerker og selve kitet.
Du får alle delene her

Jeg har laget en side med kun high five produkter, bildene er av minsten min mens storesøskene er på bordtennis-trening.
Hello memories-kortet, er svart-hvitt, men jeg fargela bokstavene der.

Kortet er svart-hvitt, og overlaykortet er helt likt bare med gult, så når jeg la overlayet over kortet ble det gule motiver, men siden jeg la de litt forskjøvet blir det en liten anelse med svart skygge rundt...

Rammen er en overlay, Kun stiftet fast i kortet med vanlig stiftemaskin.
Stiftemaskin synes jeg er en kjempefin sak å ha, man får festet sammen ting, men det gir også ett
litt kult, røft design.

Her har jeg kun satt på chipboard-klistremerket: I'm pretty lucky .

Og ja jeg er pretty lucky :D

Og nå nærmer vi oss 100 tusen sidevisninger.. DET er iallefall helt rått. Tusen takk til alle dere som er inne i bloggen vår å leser...

Og siden vi har fått såpass mange sidevisninger, så har vår flotte sponsor: HOBBYKUNST-Norge
denne å gi til en heldig vinner:

                                                     High five chipboard klistremerker

Så hva trenger du å gjøre?

1.Kommenter ett innlegg i bloggen vår :D (du finner ett du liker og så kommenterer du ;) )

2. Vær med på den siste utfordringen i år, der alt er lov. ( Denne er ferdig)

Gjør du en av disse delene, får du ett lodd, gjør du begge får du 2 :D Skriv i innlegget her hva du har gjort...

Når vi har rundet 100 tusen visninger trekker vi en som vil få en kjekk liten happymail i posten :D

5 kommentarer:

  1. lekkert ;)

    2 lodder til meg --- monikasmil

    SvarSlett
  2. Så flott�� da har jeg gjort begge deler�� to lodd til meg. Takk for flott blogg, veldig mye å lære og bli inspirert av her

    SvarSlett
  3. Eg har kommentert i innlegget snipp snapp ☺☺

    SvarSlett