onsdag 18. november 2015

nye teknikker

Jeg har også vært på kurs med Elodie, (eller Iggydodie som hun er bedre kjent som i scrappeverden) da hun holdt kurs i Ålesund i oktober. Jeg fikk laget ei side på kurset, og jeg må bare si at teknikkene hun bruker falt skikkelig i smak!

Det satt langt inne å begynne å klusse med bildene, men med litt øving, så gikk det egentlig veldig fint! Sidene er laget med stensiler, modeling paste og Brusho, som er akvarellmaling i pulverform


Teknikkene måtte så klart testes hjemme, med de få Brusho'ene jeg greide å klore til meg da jeg - litt i seineste laget - skjønte hvor geniale de var






Ha en fin dag :) 
Lene

6 kommentarer:

  1. lekkert -- og ja det var jo kjempe artig ;)

    monikasmil ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. takk, ja utrolig gøy å prøve litt nytt i blant og :D kommer nok til å eksperimentere litt mer inn mot min egen stil og framover, har fått et nytt parti med farger i hus nå, så da skorter det iallefall ikke på utvalg! :p

      Slett
  2. Nydelige sider.... Jeg digger selv Iggydodie, men har ennå ikke prøvd hennes stil.Kanskje jeg må gjøre det nå.

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk :D Det var mye nytt jeg aldri hadde hørt om før, men du så gøy å teste ut! Vil så absolutt anbefale å prøve det ut! :D

      Slett
  3. Så flott :-) Likte godt det du har gjort på siste sida :-) Lekre fargar :-)

    SvarSlett